måndag 24 januari 2011

BESVIKEN

Morgonens bild jag tog på väg hem
LEDIG LEDIG LEDIG!!!! Hur underbart som helst!! Helgens nätter har varit jobbiga då jag e helt genomförkyld. Har jag ont i halsen så går det ju liksom men är man förkyld så blir jag helt sänkt. Men får kurera mej tills på onsdag natt då jag går på igen och jobbar ons o tors. Sen långeldig 10 nätter.


Finns inte så mycket att berätta om egentligen. Jag har ätit, sovit och jobbat. Sov kanonbra hela lördagen och igår med. Sebbe är så fin!! Han fixade middag till mej både lördag och söndag och sa att jag bara kunde sitta ner och vänta så skulle han fixa...fina! I går blev det bland annat tex mex tacos...JÄTTEGOTT!!!! Jag har verkligen inte behövt göra nåt alls den här helgen förutom att jobb och städningen är fixad av killarna (hade tänkt göra det ikväll). Sånt uppskattar jag enormt!TACK SEBBE O NUTTI FÖR ATT NI E MINA GRABBS!!! Jag e lyckligt lottad!


Igår gick allt åt helvete när jag skulle hem. Missade alla färdmedel hem...väntetiden var ca 40 min sammanlagt. Satt igår morse kl .745 på en kall träbänk o väntade på t-banan med en massa partymänniskor som var på väg hem efter en blöt natt. Vi var nog lika trötta allihopa.

Igår sov jag från kl 10-19...Lovely!
Ikväll ska jag o Alexander storhandla tänkte jag. Imorgon är det lön och då ska alla handla så då orkar jag inte ta mej till mataffärerna och trängas. Idag är väl den fattigaste dagen på hela året va? Brukar man inte säga det? Jag är dock väldigt rik...på kärlek! Har sett en väst på Gina Tricot som jag ska köpa ikväll också. Finfint!
Jag blev så himla besviken idag när jag kom hem :(
På vägen hem hade jag tittat på kort på Alexander och bara LÄNGTADE tills jag skulle få komma hem o pussa på hans små kinder. Känna hans armar runt min hals...Jag har ju inte spenderat alls mycket tid med honom nu på 3 dagar och tänkte mycket på honom inatt och såg/ser fram emot att vara ledig nu. Jag halvsprang sista biten för att mötas av en tom lägenhet. De hade gått tidigare idag för Sebbe skulle ha möte på jobbet. Jag blev så himla besviken så det går inte beskriva i ord! Men vi får ta igen det senare idag. Imorgon är Alexander hemma med mej och vi ska hitta på bus :)
Nu ska jag sova. Skriver mer ikväll.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar