söndag 30 januari 2011

Oliver

Bild lånad från Google

Cravings utan att vara gravid. Det har jag nu. OLIVER säger jag bara! OMG jag e galen i dessa små ting. Sitter nu framför datorn med en skål och mumsar. Älskar att äta det på kvällarna! Gröna oliver med paprika i.


Helgen har varit jättebra. Igår kväll såg vi på en film av Luc Besson "22 Bullets" med Jeans Reno (Léon) i huvudrollen. Det var ingen feelgood-film direkt men bra. Jag fick fotmassage hela filmen igenom. Nice! Idag sov jag till kl 11.30!!! Va skönt det va!!! Min fina Sebbe, du är bäst!!!! Precis vad en morgontrött person vill ha!!! När jag kom upp så höll Sebbe och Nutti på att göra rårakor och vi åt. Det blev en brunch för mej.


På kvällen så träffade jag och Alexander min lillebror och vi gick på Donken. Pappa åkte o tränade. Jag, Nutti o Gustav satt o pratade ett tag och det var jättetrevligt! Min fina lillebror! Sen hem. Tidigare idag så städade jag o Nutti hela lägenheten. Underbart!! Alltså inte att städa, men känslan efteråt :)


Imorgon ska jag hem till Kiril och vi ska kolla på Desperate Housewifes. Soft! Ska bli trevligt att hänga lite och tjattra och se på tv och bara va.


Nu sitter jag o Sebbe o tittar på Blood Diamond med Leonardo Di Caprio. Jag tycker det är lite otäcka scener så jag loggade in på datorn istället medans det är reklam. Visst, filmen e bra men ingen Linda-film direkt. Ska iallafall gå o mysa i soffan med min bästa Sebbeälskling! Tack för alla sovmorgnar du ger mej och för all massage och all lycka i livet! Finns ingen som du Sebastian!!


O vilket puttinuttigt inlägg det blev om Sebbe men han är ju så himla bra. Den bästa man kan ha och den som känner mej mest. Så varför inte stoltsera med det?


Ha en fin söndagskväll. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar