fredag 14 januari 2011

Fina Nutti och minipc

Gos innan läggdags igår, min fina underbara son och en osminkad mamma. Ville inte lägga ut den här bilden men det var typ den enda som inte blev suddig o mörk
Min lilla godisbit som jag svikit ett tag men som jag ska rädda från att damma igen och dö ut när pappa sebbe vill ta bort dess kvalitet

Sebbe vill säga upp vårt mobila bredand för att jag aldrig änvänder min minipc längre. Det gör jag inte i och för sej. Den bara ligger och jag sitter vid Sebbes dator som har större skärm men vadå? Om den här skulle pajja så skulle jag stå där...Iphone i all ära men HAR jag en dator så vill jag inte ta bort internet från den....Hmmm så igår kväll satt jag åter vid min lilla dator och får börja använda den. Den har stått oanvänd i äver ett haövår och han tycker det e onödigt att betala för den om den inte används. Så nu mina vänner. Över till den lilla sötnosen igen!


Annars händer inte så mycket. jag lullar runt här hemma. Har fortf inte tagit ner ljusstakarna!? Det ska man ju ha gjort men det e ganska många julbelysningar i fönstrena som står kvar lite varstans i området. Så de får väl hänga kvar tills i helgen iallafall.


Har lämnat gullungen på dagis så nu e jag hemma igen. Ska plocka undan lite här hemma. Dammsuga och lite annat tjafs.


Igår tog vi lite bilder jag o Nutti. Han tycker det e så kul att se resultatet :)
Nu ska jag läsa lite skvallerblaskor jag köpte härom dagen
Hej så länge. Skriver mer under dan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar