fredag 28 januari 2011

trött, tröttare, tröttast

Sorry folks men jag e supertrött ikväll så det blir inget långt inlägg. Jag och Alexander har haft en helmysig kväll och han har just lagt sej. Jag tänkte kolla på nån film på datorn och sen sova. Sov bra idag på dagen och det va skönt kan jag säga.
Ikväll gjorde jag american pancakes och vi köpte med oss semlor hem men ingen av oss orkade det efter pankisarna, så det får bli imorgon. Lite fredagsgodis till plutten blev det såklart och han la sej nöjd efter vår myskväll. Ligger i sin säng o dricker välling nu. Imon e det kalas för den lille, inte hans eget förstås men en kompis på dagis. Jag ska ringa Catharina nu och prata lite. Hon messade förut och jag sa att jag hör av mej senare. Så jag säger godnatt till er och återkommer imorgon. Stor kram o trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar