lördag 22 januari 2011

stackars Linda, ATJOOOO


Snörvel snörvel...ja det e precis vad det är här idag. Vaknade med värsta dunderförkylningen och fryser. Ont i huvudet kam jag lägga till på gnäll-listan också :) Är mer än gärna sugen på att ta lite nässpray men det e så lätt att man bara fortsätter med det och det blir en ond cirkel. Ska ta mej lite Alvedon (tar dte völdigt sällan) och sen packa ner det sista inför natten. Lite frukt och dricka. Köper mej en keso med annanas också. DET e mumma det! Sebbe hade fixat mat till mej som jag kunde värma när jag vaknat. Gulle dej!


Två nätter kvar då alltså...kan man längta mer tills det ska bli måndag morgon??? Detta är ett energitagande inlägg som rubriken lyder. Blir klart bättre nästa :))


Nu ska jag fixa och pussa lite på killarna innan jag går. Hoppas innerligt att det blir en lugn natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar