onsdag 12 januari 2011

Chillardag hos Kiril

Mitt vita halsbandPeace

spexar


vänner för alltid




Sitter hemma hos fina fina Kiril och skriver nu. Vi har varit här och chillat hela dagen och snart ska jag åka och hämta min lille pluttis på dagis. Ja det ÄR väldigt skönt att ha såna här lediga dagar som man kan göra exakt vad man vill. I måndags och tisdags tog jag det lugnt o fixade hemma. Tvättade, bytte lakan, plockade osv. Men kollade på filmer och pratade i telefon också. Tack vare mitt jobb så har jag väldigt mycket Linda-tid att göra ingenting på, eller träffa mina vänner. På kvällarna e jag som sagt hemma hos mina killar och myser. Det e guld det. Jag behöver min egentid för att fungera som människa.


Kiril lagade middag till mej förut idag och så har vi suttit vid datorn o kollat. Flams o trams hinns alltid med också :) Bilderna här ovan tog Kiril idag. Lite Desperate Housewifes har vi tittat på också.
Nu ska jag hämta min darling på dagis. Längtar efter honom nu! Mammas gullunge! Vi ska baka ikväll tänkte jag :)


Skriver mer senare ikväll, kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar