torsdag 20 januari 2011

tredje inlägget idag, Chakra-armband

Mitt tillskott På handleden

Ja här kommer bilder på mitt chakra-armband som jag köpte för ett par dagar sen. Jag är jättenöjd och bär det på mej dagligen. Ibland mitt vita, ibland detta. Det ger mej kraft och energi. Jag älskar dem! De kan köpas på Life Hälsokost och kostar 299 kr styck. Klart värt vartenda krona! Kan också beställas på nätet. Det finns olika chakra-armband och det finns billigare varianter och stenar som man kan göra egna halsband av. Finns 7 stycken olika stenar, en sten för varje chakra. Finns att läsa om de olika chakrana på nätet. Bara att googla så hittar ni säkert det som passar ER bäst. Om man väljer att tro på detta är upp till var och en såklart men jag tror stenhårt på det. Som ni kanske har märkt.
Nu ska jag gå o mysa med min familj. Alexander har inte lagt sej än så ska mysa lite med honom och få honom att lägga sej så småningom. Pappa och son sitter nu o tittar på handboll. Mor i familjen är inte det minsta intresserad så hon hamnade vid datorn. Som hon inte har nåt emot :)) Men nu ska jag lämna datorn för ikväll.
Kram på er och välkomna alla nya läsare. Så kul att ni läser om mej o mitt liv! Betyder mycket.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar