fredag 7 januari 2011

Nu ska jag besvara era kommentarer..hittade knappen :)

Världens bästa bror!
Hejhej, jag har hittat en knapp där det står kommentarer. Har varit helt kass på att svara och ge feedback på era saker som ni skrivit. Trodde att man var tvungen att gå in på varje inlägg och titta efter kommentarer :) Nu vet jag bättre. Jag e kass på datorer! Fick även en kommentar om att det är svårt att läsa när jag skriver med rött. Ska genast sluta med det!


Nutti har som sagt var varit hos Lova och Gustav i Älvsjö hela dagen. Gick bra och Gustav överlevde :=) Åkte dit när jag vaknat och Gustav fixade middag till oss. Fina lillebror! Barnen lekte och stojade i Lovas rum så jag o Gustav kunde prata i köket.


Vet inte om Alexander börjar bli sjuk? Hmmm. Vi får se hur natten blir..


Lägger iallafall in en bild på min fina bror! Tack för att du hade Alexander idag! Betyder så himla mycket och du ska veta att jag e tacksam!
Nu ska jag faktiskt lägga mej i sängen o titta på en film på datorn. Sebbe ligger i soffan o tittar på Miami Vice. Har redan sett den så jag är inte så intresserad.
Gjorde lite fler halsband härom dagen. Så jäkla kul alltså! Gjorde ett till mamma som jag ska lägga på posten. Får inte glömma det! Kan lägga in bilder på resterande halsband imon för nu e jag alldeles för seg.
Hoppas ni får en underbar helg med massa kärlek! Ta hand om er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar