lördag 1 januari 2011

nyår i det korta

Hej fina! Hoppas ni hade ett fint nyår!!! Det hade vi! Jag ska inte blir långrandig nu utan bloggar mer senare. Ska kolla på en film med min älskling medans lillprinsen sover middag. Det blev seeeent för honom igår, närmare 02.00 innan han inte kunde hålla sej vaken längre. Vi e också lite småtrötta men turligt nog fick jag sova fram till 11.30. Not bad! Har städat o fixat lite idag samt tvättat lite. Vill ha det gjort för inatt jobbar jag, likaså imon natt. Gustav o Lova var här igår och det var så trevligt! Oj va kul vi hade. Smällde smällare, tände tomtebloss och raketer. Vi gick ner till vattnet som månnga andra och wow alltså. Hur mycket färger på natthimlen kan det bli? Luften var rejält förorenad för till slut såg man bara rök :) Alexander var lite rädd när det smällde som mest men i det stora hela gick det bra. Tog bilder från gårdagen som jag ska lägga in på bloggen.
Nu är det filmtajm, hörs snart och hoppas alla hade det bra igår!
Stor Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar