måndag 3 januari 2011

Presentdax x 3

IDAG FYLLER MIN ÄLSKLING ÅR!!!! GRATTIS MITT HJÄRTA! JAG ÄLSKAR DEJ ÖVER ALLT ANNAT!! Hann inte ge honom hans present idag när jag kom hem från jobbet för de var sena och det var stressigt iväg till dagis så jag bara hjälpte dem iväg, så han får paketet ikväll när vi ska äta tårta och fira honom. Han har även en present som hans mamma lämnade kvar här till honom. Jag ska inte sova idag för jag måste in till city o hitta nån mer present. Jag vill ju fira honom ordentligt! Kommer aldrig att slå hans present som jag fick när jag fyllde 30 (världens bästa IPHONE) men det räknar han inte med heller.
Min fina Underbara goa rara Anna Valbäck fyllde år igår! Grattade henne och hoppas hon hade en fin dag!
Min jul/nyårspresent från min kollega som ska ska luta jobba med oss på natten. Det är kola toppad med chilli i små söta hjärtformar. TOPPAD MED CHILLI! Hur coolt är inte det??? Måste testa detta nån gång. Notera hur fint hon slagit in det med snöre i guld där det står GOD JUL på. Jag är så himla impad!!!
Min jul/nyårspresent



Vår present till vår kollega som ska sluta. Scrappade ett kort lite hastigt igår innan dte var dags för ännu en natt.

Tredje inlägget detta dygnet :)

Vår kollega jobbade sista natten med oss inatt och självklart hade vi samlat ihop till en present till henne. Jag var ute på nyårsafton o hittade perfekta saker till henne, En jättefin bok om choklad (hela boken var chokladbrun och blank), hon älskar att baka och är superduktig på det, jättestora muffinsformar med text på, söta små värmeljus, andra ljus, och några ansiktsmasker. Hade slagit in det i en påse och satt om presentsnöre i guld. Eftersom jag inte jobbade i fredags natt (föräldraledig) så fick jag en present av samma kollega som ska sluta. Jättefint! Har inte ens smakat det än. Hon har gjort alltihopa själv och jag blev jätteimpad!!!! Det såg ut att vara köpt i nån exklusiv affär men hon har alltså gjort det all by her self!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar