onsdag 12 januari 2011

Finnar vid 31 års ålder

Nu e det snart sängdags för mej. Jag o Sebbe har haft det supermysigt ikväll men nu känner jag att huvudvärken börjar komma smygandes. Lille fisen sover sen 20.30 och vi har haft det mys innan han somnade också.
Jag har by the way fått finnar i hela ansiktet. Inte så kul! Har alltid haft bra hy och varit len som en babyrumpa men nu ikväll kom det. En efter en...Vet att jag hade likadant förra året vid den här tiden. Kanske är det all juylmat och julgodis som visar sej i form av finnar? Jaja, det försvinner väl men vadå känna sej som en fjortis igen? Inte för att jag hade några finn-issues då heller men nu känns det ju lagom kul.
Nä detta inlägget var ju verkligen inte kul men återkommer imorgon. Vill bara säga nannti natti. Nu ska jag läsa lite favvobloggar och sen är det bedtime!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar