onsdag 26 januari 2011

tredje inlägget idag, jeansproblem

Snart e det jobbet som väntar för min del. 2 nätter kvar. Sebbe ska ut på fin fest på fredag så det e jag o Alexander som hänger. På lördag e det kalas hos Nuttis kompis S mellan 14-17. Undrar om han vill va kvar ensam? Sebbe ska spela fotbollsmatch på lördag men annars får jag stanna kvar på kalaset. Sebbe ska köpa en present till S. Undrar vad han hittar på? En bok tycker jag e klockrent.


Har vintern kommit för att stanna för evigt?? Det var iskallt idag. Stackars plutten som skulle ut på prommis idag på f.m.


Jag har sovit som en kratta idag. Inte konstigt med tanke på att jag sov jättegott inatt. Vaknade kl 8 och sen la jag mej igen vid 12.30. Kiril ringde 13 så vi pratade en stund för jag hade ändå inte hunnit somna. Låg o vred o vände. Men kl 15.30 ringde klockan och jag antar att jag måste ha sovit ett tag. Hoppas det räcker inför natten. Vi har ätit falukorv och makaroner ikväll med lite gurka och tomat. Sen har vi läst lite saga och kollat på Bolibompa. Seb kom hem för en stund sen så jag ska vara lite social med honom och kramas lite :)


Ang jeansen jag köpte i måndags. Jag bytte till ett par i strl 26/30 istället för 32. Tycker att de sitter ganska så mycket tajtare...kanske får byta till 32 igen? Hmm vilka töniga problem. 26 i midjan e klockrent 30 i längden kändes på nåt vis mycket mycket tajtare och man vill ju inte se ut som en kassler. Skickade en bild till min modeguru Kiril igår och fick svar: Skinny bitch in skinny jeans. Kan lägga in en bild på jeansen 26/30 imorgon. Bara för skojs skull :)
Nu ska jag mysa en stund innan jag drar för natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar