lördag 29 januari 2011

På shopping o fika med Catharina

Catta och jag fikar
Funderar, Catta fotar

En smiley på latten.


Sebbe kom hem inatt runt 03 och jag hade sååå svårt att somna så jag låg vaken ända till 04. Kunde inte somna alls. För att jag sovit på dagen. Värdelöst!! Jag låg o vred o vände och tittade på klockan o insåg att det bara va 4 tim tills Alexander skulle vakna. Jag somnade nån gång för jag vaknade vid 11. Sebbe hade tagit Alexander (tack darling!). Sebbe åkte sen o spelade fotbollsmatch och jag o Alexander gick på kalas. Eller inte jag utan Nutti. Jag träffade Catharina och vi fikade och kollade i affärer. Sen avslutade vi med Ica Kvantum och sen åkte vi hem var och en till sitt. Killarna var hemma för Sebbe hade hämtat Nutti efter matchen och så lagade vi mat. Det blev Kronfågelskyckling som jag lindat in i ädelost och stekt i panna. Till det klyftpotatis och en sås på chili och cremefraiche och pressad vitlök. Mums mums! Sebbe gick o hyrde en film som vi ska kolla på nu så jag säger bye bye för nu.

Kram

2 kommentarer: