tisdag 25 januari 2011

Blueberry Body Butter och snygga jeans

Sådan mor sådan son. Alexander sneglar alltid på min tatuering när jag e barfota så han fick en liten egen Mina nya body butter i blåbär


Igår sov jag och hämtade lillen på dagis. Sen åkte vi o storhandlade och gick lite i affärer. Jag köpte ett par jeans och två st body butter på The body Shop. Skoj skoj! Sen hem och lagade mat. Det blev blodpudding med bacon o lingon o grönsaker. Sen tog vi det lugnt hela kvällen o bara myste. Härligt att vara hemma hos mina killar. Jag lade mej för att sova runt 24. Men var inte alls trött. Det blir så när jag sover efter att ha jobbat och sen är ledig natten efter. Jag låg länge och vred o vände i sängen innan jag kom till ro. Asjobbigt! Tror jag ska vara vaken efter min sista natt om jag e ledig natten efter. Inte lätt att somna när på kvällen om jag sovit 6 tmmar på dagen. Sova mindre kan jag inte för då blir jag för grinig. Antingen sova helt och sen försöka sova på natten så gott de går eller göra saker på dagen så sover jag mumma på natten. Ett dilemma det där. Kommer nog vara sugen att sova om Alexander sover middag men då är vi tillbaka på ruta ett ikväll igen.


Hade en konstig dröm inatt dock. Jag drömde om Börje Salming (?!). Det var nåt hockeyevenmang och han började prata med dej från viploungen :) Börje Salming av alla människor?? Haha kul hur man kan få ihop det i sin hjärna.

Idag är Alexander ledig från dagis och vi ska mysa hela dagen. Tänkte börja med att plocka o fixa här hemma. Sebbe städade ju härom dagen men dety ser redan ut som ett bombnedslag så jag ska ta tag i det. Jag sitter bara o väntar på att lusten ska komma på en :)


Alexander sitter o tittar på Pippi Långstrump. Av npån anledning så kan jag inte lägga in bildem på nya jeansen?? Gör ett nytt försök om en stund.
Kram, hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar