måndag 17 januari 2011

Lite bilder från min prommis hem idag

Oj vad det knakar i isen. Värsta spänningarna . Tog de här bilderna när jag gick hem från dagis idag. Gick längst vattnet och det är så lugnt o harmoniskt där. Känns nästan som att dte var vår i luften. Vågar man hoppas på det hihi?Linda fotar

Linda fotar. Tyckte att det var så vackert



Idag var en bra morgon. Allt förflöt på jättbra. Alexander tycker dock att klockan går så fort på morgonen och det måste ju nog hålla med om. Fast det är nog för att den lille mannens mamma är en tidsoptimist ut i fingerspetsarna :) Jag har nåt slags tvång att jag måste fixa iordning här hemma innan vi kan gå. Jag kan bara inte komma hem till en stökig lägenhet. Inte så att vi kommer försent för att jag ska fixa här hemma men jag vill bädda, plocka undan i köket osv. Och mednas jag fixar med det så kommer jag på att jag inte har gjort mej iordning för att gå pch det är DÄR det fallerar. Det är DÅ det blir bråttom. Det e likadant när jag ska lägga mej inför natten. Jag KAN inte lägga mej utan att plocka iordning. För jag har så uselt morgonhumör och ser jag mezzet på morgonen när jag vaknar så blir jag bara ännu surare (och det vill vi nog alla undvika).



Idag händer inte så mycket. Jag ska lägga mej o titta på en film på datorn. Sen ska jag sova för jag jobbar inatt. Första natten på min jobbperiod. Känns helt ok faktiskt! Har tagit det lugnt på min ledighet och jag känner att jag har fått varva ner. Inte varit ute och gjort saker varje dag. Inte åkt hem till folk, varit o fikat osv. Jag har varit hemma mest och det är ju GULD! Känner mej pigg och är redo för ytterligare 7 nätter. Undrar hur länge jag känner så haha. Nädå men det är ett bra jobb jag har! Vet att dte är flera 100 sökande för en enda nattjänst och lilla jag har det. Bra bra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar