torsdag 27 januari 2011

Bild på jeansen samt lite NEW YORK-PARIS


Här är mina nya jeans. E nöjd och kommer nog inte byta.


Har just kommit hem från jobbet. Det gick jättebra inatt och nu ska dte bli riktigt nice att sova. har öppnat fönstret och ska bara borsta tänderna och ta en dusch så e jag fit for fight för sängen. Ska bli underbart skönt! Hann träffa grabbsen idag innan de stack till dagis och jobb. Tycker det är viktigt att Alexander hinner se mej på morgonen när jag har jobbat. Och jag vill ju träffa honom. Jag är ju hemma tills han ska lägga sej och så träffas vi på morgonen. Då märker han kanske inte av lika tydligt att jag är borta på natten, även att han är införstådd med att jag jobbar natt.


Kallt idag ute. kallt som tusan! Nu vill jag att snön ska smälta och att våren ska komma. Kan bara hoppas på en lika fin sommar som det var efter midsommar förra året. Man kan verkligen inte klaga!


Jag och Sebbe brukar ju åka till Köpenhamn barnfritt. Eller vi har gjort det i två somrar i rad. Stannar i en eller två nätter och har det jättemysigt. I somras sa vi att vi sett Köpenhamn och vi pratade om att ta en weekend till Paris. Men jag föreslog New York och vi har inte riktigt samsat om detta än. När vi åkte till Miami 2008 så bytte vi plan på Newark i New Jersey och då såg man hela NY. Ville inte ens fortsätta till Miami utan stanna kvar där. Vilket liv, vilken puls! Sebbe sa också att vi ska åka o stanna i NY nån gång. Varför inte till sommaren??? Hehe. Han vill åka till Paris för att han aldrig varit där. Jag som är USA-frälst åker helst av allt dit. Det är så häftigt där. Det finns så mycket att se. Vill verkligen tillbaka!!! Men jag skulle också gärna vilja se me rhur dte ser ut på den amerikanska landsbygden. Prärien...Vore inte dte coolt? Ohh USA har så mycket att erbjuda!! LA vore ju inte helt fel det heller. Ja jag hoppas och ska bearbeta min man så får vi se vart det bär hän. Nu ska det iallafall resas till sängen för mej.


Godnatt!!

1 kommentar: