söndag 16 januari 2011

Varm Rocky Road

Här ska det börja delas sönder smör. Får så mycket hjälp av min prins Koncentrationen är på topp

Smeten


Pussas MÅSTE man göra när man bakar. Pappa ler och fotar

.....och slicka visparna såklart


strax utsmetning på plåten

VOILA!
Ja idag har vi varit på en liten åktur. Vi skulle till Mariefred men vädret var så kasst så vi vände strax efter Trosa. Vid det laget var vi alla hungriga så åt på en vägkrok som hade kass mat! Men det gick ner. Köpte lördagsgodiset som vi glömde köpa igår :) Vi åkte hemåt och det var grått, mörkt och burrigt. När vi kom hem så slappade vi lite och sen bakade jag o Alexander en Rocky Road som man har i ugnen. Jättemysigt och väldigt gott! Men oj va mycket man behövde i denna kakan. Och det var en rejäl smet (och mycket mycket god). Sen åt vi pasta till kvällsmat och sen har vi busat, badat och suttit o spelat spel. OCH SÅKLART MUMSAT ROCKY ROAD MED LATTE TILL.
Nu ska jag ta en dusch, sen ska lillen sova och jag o Sebbe ska kolla på Solsidan som har säsongsstart ikväll. Hur bra som helst!!
Kanske skriver mer ikväll annars skriver jag imorgon igen. Stor kram på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar