tisdag 15 februari 2011

Alexander går lös på mina scrappingsaker

Att pyssla e kul! Koncentrationen är hög hos den lille mannen

Efter en jättemysig alla hjärtans dag igår kväll så vaknade vi utvilade (eller vad man nu ska kalla det enligt mej, jag e aldrig utvilad). Idag är vi fortf hemma och är sjuka. Inte jag men den lille. Vi försöker sysselsätta oss bäst det går. Det går lugnt till kan jag lova! Vi byggde garage med lego till Alexanders bussar på morgonen när pappa åkt till jobbet. Sen lite Bamse och Alfons Åberg under täcket. Nu pysslas det i köket. SÅNT gillar jag! Lego kan jag vara utan. Det riktigt kryper i kroppen på mej när jag måste sitta på golvet och leka! Hatar det! Jag leker sällan tyvärr. Sebbe tycker sånt e kul men inte jag. Jag bakar hellre med Nutti, lagar mat med honom, städar osv. Pyssla är hur kul som helst. Jag tog fram mina scrappingsaker som bara ligger o dammar i jätteboxen så nu fick han gå lös på den. Kul!
Idag fyller min fina vän Annas dotter 4 år. Hipp hipp hurra för dej prinsessan önskar vi dej!!
Annars händer det väldigt lite hos oss. Vi tar dte mest lugnt. Det är skönt det också. Jag har ringt jobbet och sagt att jag inte kommer imorgon natt heller. På torsdag får jag se. Men Alexander kommer hur som helst att vara hemma hela veckan. Förmodligen blir jag hemma både ons och tor.
Nu ska jag fortsätta pyssla med min lille fis. Ha det så bra så skriver jag mer under dagen.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar