fredag 11 februari 2011

Tredje inlägget idag, Fredagsmys

Nutti myser framför BolibompaVi har haft en helt underbar dag jag o Alexander. Det har hostats, nysits och gråtits om vartannat men det har varit en fin dag med massor av mys. Efter lunchen och bullbaket så la vi oss för att sova middag. Jag brydde mej inte om att ställa klockan på väckning utan tänkte att han behöver nog sova igen sen lite. Vi vaknade och jag gjorde välling för han ville inte äta alls. Kanske inte smakar så mycket för honom när han är så förkyld. Nu har pappa kommit hem o vi ska äta lite fredagsmiddag. Sen tänkte jag be Kiril att få nån film som vi kan titta på senare ikväll i sängen och så är det ju Pacific. Jag jobbar inte inatt, skulle aldrig palla med det efter idag då det inte blev nån ordentlig vila för allt hostandet. Jag måste ha min sömn innan jag går på ett nattpass.
Nu ska jag hjälpa till med maten och ta hand om Nutti. Hämta täcke och kuddar o bädda ner oss i soffan medans pappa lagar mat. Hoppas lilla knytet vill äta lite. Det viktigaste är ju ändå att han dricker dock. Ha en fin fredag och glöm inte att mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar