söndag 27 februari 2011

Söndag

Jag o Alexander gör sockerkaka som vi ska äta till SolsidanKlart! Formen bröad med smulade rågflingor


Vaknade vid 9.30 idag. Lovely!! Jag o Sebbe åkte till Citygross och storhandlade hur mkt som helst. Vi var även o köpte en mixer. Sen åkte vi hem och jag städade och tvättade upp en massa kläder som lämnats på hög. Sen skjutsade vi farmor till flygplatsen för hon skulle flyga hem. Sen hem igen och så gjorde jag o Alexander en sockerkaka. Sen var dte dags för badning o allt kvällsbestyr och sen var det dags för Solsidan och fika med nybakad sockerkaka och mjölk. Jättegott! Fast det vid laget så hade Alexander somnat så han får smaka imorgon istället.

Nu ska jag o Sebbe kolla på film i sängen. Jag skulle behöva vara uppe seeent ikväll för då kommer jag vara trött imorgon på dagen o kan då sova eftersom jag jobbar imorgon natt. Länge sen jag jobbade nu med tanke på att jag vabbade och sen var långledig. Hoppas jag inte ska ha alltför svårt att ställa om nu.
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!
KRAMIS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar