torsdag 24 februari 2011

Sista inlägget för idag, sweet dreams

Sebbe kollar fotboll. Jag sitter här nu men fick faktiskt en skön fotmassage av min prins för en stund sen. Nu är det dock sängen som lockar allra mest och jag ska snart sluta mina två svarta för idag.
Alexander somnade vid 20 idag och det är skönt att han nu har återgått till sina vanliga rutiner igen. Den där veckan han var sjuk så kunde han ju vara vaken fram till 22-23 för han sov så mycket på dagarna. Men nu e det som vanligt igen.
Svärmor är nu på teater på Kulturhuset med faster Hanna men kommer nog snart antar jag. Hon har nyckel så hon kommer in om vi har somnat. Man e som en tonårsförälder :) Sitter i väntar o tittar på klockan haha. Nädå, jag ska faktiskt gå o sova nu. Bara tugga sista tuggummit och sen kvällsbestyren.
Nu vill jag ha vår! Förstår inte en del på Fb som älskar snön så jäkla mycket. Jag tröttnade på snön en vecka efter att den fallit. Sån e jag. Vill hellre ha vår/sommar med klänningar och ballerinaskor :=) Det e härligt det!
Nu ska jag akta mej för att bli långrandig. Det händer så lätt! Imon är det dejt med Jenny Kalpakas. JÄTTEMYS! Vi ska ses på eftermiddagen för på fm hänger jag med sväris.
Godnatt & dröm sött
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar