söndag 20 februari 2011

Nu e jag o nutti på tåget

Nu sitter jag och Alexander på tåget och ska hälsa på mamma och Kjell ett par dagar. Ska bli jättetrevligt och vi längtar! Igår kväll så gjorde Sebbe och hag egen pizza och satt och mumsade framför tvn. Kollade på Melodifestivalen och på QX-galan. Vi gick o la oss efter det. Jag hade packat ner vår rygga och allt va förberett inför resan. Vi gick upp tidigt och duschade och fixade oss och sen iväg. Vad mycket konstigt folk det e som e vakna så tidigt på morgonen. Många ungdomar som säkert hade haft en jättekul kväll men som mådde mindre bra idag:)
nät vi kom till centralen gick vi in på Seven eleven och köpte latte jag i SEB. Sen hjälpte han oss på tåget och såg till att vi fick med oss allt. Sen vinkades det och pussades hej då till finaste pappsen. Jag skojade och sa till Sebbe att det väl skulle bli skönt med lite egentid så han kunde passa på att städa och tvätta nu när tid fanns haha. Det va inte vad han hade tänkt göra såklart:) klart han inte ska göra det! När msn har egentid ska man bara göra vad man vill o softa!

Nu har vi bara 30 min kvar på resan. Alexander har skött sej exemplariskt! Duktiga unge!!! Han somnade för 20 min sen och innan dess läste vi sagor, åt pizza och köpte läsk i kioskvagnen. Alexander tyckte det va läskigt att gå mellan vagnarna.., lille nutti...
Jag har inte datorn med mej så får se om jag bloggar nåt nu. Tror inte det men på tisdag e jag åter här inne och uppdaterar er igen. Ha det så bra så långe! Ta hand om er
kramelikram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar