fredag 18 februari 2011

Andra inlägget idag, Brownie Cupcakes

Jag som bakar igen Krossad choklad

Härlig blandning


klick klick



så här ser de ut. Lite frosting on top så blir det mumma!

Dagen som gått har varit bra och fin på alla sätt. Alexander blir bara piggare o piggare och det är så kul att se hur han lever upp igen. Vi har pysslat mycket ídag. Vi har gjort halsband och örhängen i alla dess slag. Jättekul!
Vi har scrappat en del också och så har vi haft besök av Catharina som var här ikväll och åt middag och fikade. Självklart fick hon nybakade brownie cupcakes. Mums det! Hon tyckte om det. Sebbe lagade maten som han så fint "slängde ihop" när han kom från jobbet. Han är duktig min karl!
Vi hade en jättetrevlig kväll och jag följde Catta till tåget och kom in för en loten stund sen. Alexander är fortf vaken. Vi har varit så dåliga med läggningstider nu under veckan men imorgon så får vi börja vända på dygnet igen.
Jag beställde ju ett nytt Iphoneskal till min pärla och jag bokstavligt talat satt o väntade på att posten skulle anlända bara för att får ett skal till Iphone 4!!!!! GAAAHHH! Jag blev så jävla besviken! Men jag fattade först inte att det var 4ans skal men tyckte att det var liiite litet men tryckte på det ändå?! Hur dum får man bli??? Jag fick inte upp det sen och fick ta med en jävla sax och bända upp skalet. Mailade genast till företaget jag hade köpt skalet av och berättade allt. Fick ett svar senare att jag kunde behålla skalet om jag ville och att jag inte skulle behöva betala vare sej frakt eller kostnad för det. Vadå bra service!!! Så nu är redan ett nytt skickat och jag har det nog på måndag. Så nu sitter jag på två skal :)
På söndag åker föresten jag o Alexander och hälsar på mamma och Kjell i Karlstad. Vi stannar tills tisdag förmiddag och åker sen hem till Sthlm och pappa igen. Ska bli kul att åka dit. Var länge sen vi var där.
Nu ska jag logga ut för idag, Hörs imon
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar