tisdag 1 februari 2011

Tredje inlägget idag. Pilates och Kom i form snabbt, Tack Fredrik!



Dessa fina böcker fick jag av Kirils kompis Fredrik igår. Jättesnällt! Han jobbar på ett bokförlag. Har fått flera böcker av honom genom åren, bl a Michael Jackson´s This is it. Tack Fredrik! De kommer väl till pass! Jag har gjort övningar idag och det är verkligen skönt o avslappnande! Kan varmt rekommendera dem båda! Jag har ju ibland lite bråkig rygg och nu hoppas jag att jag ska kunna hitta bra övningar som hjälper mej att stärka min kropp, från topp till tå.
Jag är fortf mör i kroppen efter gårdagens och dagens walks så jag tror jag tar o lägger mej nu. Fast det måste bli NUUUU för annars kommer jag väl på att jag måste fixa med tvätten eller börja göra annat som man inte ska göra nattetid. Det är ju typiskt mej. Känns ibland som jag sover när alla andra är vakna och tvärtom. Fast så är det ju också :) Men har lite svårt att hänga med i svängarna den här ledigheten. Vet inte varför. Jag brukar alltid kunna vända på dygnet när jag gått av och är ledig men nu måste jag kämpa mer för att komma i balans den här gången. Men jag kan säga att jag beundrar er alla som jobbar dagtid! Verkligen!! Men nu ska jag inte bli långrandig utan fixa tannabissingarna och ta en dusch och sen krypa till kojs. Godnatt på er darling!
PS! Ni nya läsare som besökt mej är hjärtligt välkomna! Såg att jag fått läsare från Indien och Kina nu också. Kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar