måndag 14 februari 2011

Happy Valentine´s Day

Happy Valentines day!
Den här söta potatisen hittade jag på Willys för ett tag sen. Söt va? Tänkte passa på att lägga in den här nu när det är Alla Hjärtans Dag. Jag tycker att just denna dag är helt magisk men synd att man inte varje dag ska tänka på att ta vara på varandra och visa kärlek. Det är nåt man ska göra 365 dagar om året. Inte bara den fjortonde feb. Men idag ska vi mysa extra mycket och jag o Alexander som är hemma idag också ska hitta på nåt att ge pappa. Lite bak ska vi nog kanske hinna med också. Måste bara köpa mer mjöl, det finns en liten närbutik runt hörnet men de har aldrig några ekologiska varor så jag väntar ett tag och så drar vi till Konsum istället. Vi behöver nog båda få lite frisk luft, frisk luft e ju aldrig fel. Bada ska det också göras tror jag :) Får se hur vi gör med jobbandet för min del den här veckan men måste man vaba så måste man....Men idag ska vi mysa o ha en fin dag hemma och kurera den lille.
Skriver mer när Nutti sover middag.
Kram o ha en fin KÄRLEKENS DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar