onsdag 9 februari 2011

Bilder

Bilder från Kirils och min dag på stan
Kirils sushi från sushibuffén Min kinamat från buffén

lindish
Moi



Linslusar o Bästa vänner



Kan inte sova.....sitter o pratar med Helena...Jag har jobbat två nätter och e nu trött men KAN INTE SOVA!!!! Blir galen! Och om jag somnar nu så kommer jag få svårt att somna inatt. Helena sitter i skolan och jag e här...vill powerwalka ju...har inte rökt nåt alls på snart 2 dygn nu...det e ju bra :) Tuggar tuggummin. Inte sagt att jag aldrig mer kommer ta ett bloss men hoppas jag kan hålla mej nu o så att jag slipper begäret...känns både skönt och inte...men det går ok. Ingen press...har inga cigg hemma och ska inte köpa heller men kanske tar en cigg i sommar till ett glas vin...kanske...kanske inte...det kryper lite i kroppen...men det går ju över. Vanan e väl värst. Nä nu ska jag vila lite iallafall. So long!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar