torsdag 10 februari 2011

Lite rökpanik och rastlöshet

Den här bilden tog jag idag på morgone när vi skulle till dagis. Nutti var inte riktigt med på det hela så det var svårt att få till nån bra. Iphones upplösning är ju kass men man ser ju att det är vi iallafall.

Idag skulle Sebbe upp 05 för att spela badminton kl 06.30 i Horsntull. Alexander måste ha vaknat för när Sebbe pussade mej hej då så sitter den lille mannen i soffan o tittar på Pippi Långstrump. Jag sov vidare med dörren öppen och gick sen upp och la in en maskin tvätt och började plocka. Sebbe hade redan utfodrat Nutti. Morgonen blev så himla lång för annars går vi alltid upp efter 8 nån gång. Jag sov bra inatt även att jag sovit på dagen så jag var utvilad faktiskt. Det e många som e sjuka på dagis av barnen. Tror att Nutti e på G också men får se hur han är idag när jag hämtar honom.

Har just nu ätit lunch och surfat runt lite. Händer inte så mycket idag och det trivs jag med. Chilla hemma. Jag är röksugen så in i bomben nu men det funkar bra trots allt måste jag säga. Tuggar gums, men har idag bara tuggat 2 st än så länge...Ska ta ett till nu för efter maten blir det ju extra jobbigt. AAAAAAA! Min kropp lider!

Fan fan fan! Latten står o väntar i köket, rykande het men jag kopplar automatiskt ihop latte med cigaretter. Måste bryta vanorna. Sen nån gång kanske jag kan ta en cigg. Till våren eller sommaren. Ohh va trött jag blir på mej själv. Varför tänker jag ens så..? Vill vara som Kiril, ta en cigg nån enstaka gång och så är det bra. Får ta det jäkla försiktigt nu! Måste bli av med beroendet! Sebbe tycker jag är jätteduktig men säger att han inte är så säker på att jag bara kan ta nån cigg ibland och låta det stanna där. Jaja vi får se. Orkar inte ens prata om det mer nu! Men tuggar på tuggummi nu och det känns ok. Ibland tuggar jag snabbt med flit bara för att få den där kicken. Man ska ju tugga sakta sakta sakta egentligen. BLIR GALEN!!!
Idag på morgonen tog jag en skön dusch och packade in hela håret med olivolja. Det sitter fortf kvar så kanske måste skälja ur det :=) Mitt hår behöver ett lyft. Jag ska klippa mej och färga håret. Göra ett lyft för mej själv. Behöver det! Efter vintern så är det livlöst.
Igår kollade vi som sagt på Sveriges Mästerkock och det spelades in i Vinterviken. Där vi brukar hänga :)
Nu ringer Kiril. Han har lunch så jag pratar en stund med honom och sen blire film i sängen. Ringde min lillebror och ville att han skulle komma hit o fika med mej. Tänkte baka kladdkaka men han behagar inte att svara! Vad är det för jävla sätt?! Han sover kanske för han jobbar kväll dem här veckan...min fina lillebror!
Fattar inte att jag alltid blir så rastlös när jag inte har nåt inplanerat. Måste ha saker att göra hela tiden. Fråga mej inte varför. Jag är en social varelse. Visst älskar jag att vara ensam och allt det där. Det e guld men idag spritter dte i kroppen.
Måste ta tag i dagen :=)
Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar