måndag 7 februari 2011

Bilderna

Här kommer lite bilder från helgen.
Mamma och Alexander på prommis i söndagsPappa och Alexander på prommis i söndags

Nutti klättrar i skogen i lördags. En underbar dag!!!!


Den här desserten bjöd jag min lille pojk på ikväll (måndag)efter maten. Det är äppelbitar som är stekta i smör, kanel och Muskovadosocker. Till det lite gammeldags vaniljglass. Uppskattat!

Idag har jag hängt med Kiril hela dagen. Vi var och lunchade och sen fikade vi på Kulturhuset med en fantastisk utsikt. Jättetrevligt!!
Vi åt kinabuffé först. Det var iskallt ute idag! Hade tänkt ta Conversen men som tur var så satsade jag på vinterköngorna...som jag är mäkta trött på by the way!
Ikväll åt vi fiskpinnar. Inte min favvis men det är helt ok. Alexander älskar det!!
Snart ska jag iväg på jobb. Ska bara mysa med mina killar innan så jag säger hej för nu :)
Kram!!



2 kommentarer:

  1. Åhh vilken god efterrätt Linda! Sån får du bjuda mig på när vi kommer och hälsar på nästa gång! Saknar dig! puss från sanna

    SvaraRadera