söndag 6 februari 2011

En mysig söndag

Helgen har varit innehållsrik och det har varit mysigt på alla sätt o vis. Jag har tagit bilder men orkar inte lägga in dem nu. Gör det imorgon istället. Tänker inte bli långrandig nu utan bara säga att jag lever och mår bra .)
Igår var jag o Nutti ute på en lång skogsvandring. Vi klättrade och hade oss. Supermysigt!!! Vi var ute länge och inte en enda gång bad Alexander mej att bära honom. Han knatade på som aldrig förr. Vi såg rådjur som vi smög på och viskade till varandra för att inte skrämma dem. Vi tittade på bajs i skogen från olika djur, hittade en jättestor myrstack och vi vilade mycket på olika stubbar och nerblåsta träd. Ohh va mysigt vi hade det. Lugnt o stilla. Jag är inget fan av skogen annars pga alla småkryp men på vintern går det bra!
På kvällen åkte jag till Kiril och vi korkade upp och shottade. Jag var hemma vid 03 ungefär tror jag. Kollade inte klockan så noga. Vi åt middag och tittade på Melodifestivalen och sjön karaoke (stavas??) Skoj skoj! Bilder kommer sen.
Idag vaknade jag vid 8?? Va lustigt! Jag skulle fått sova ut och så vaknar man pigg som en mört. Vi gick ut på långprommis hela lilla familjen o njöt av det fina vädret. Köpte latte och fikade i Tantolunden. Vi gick till olika lekplatser och han fick gunga o klättra. Jag avstod gungandet av lillen för jag var kände att det snurrade som sjutton bara av att SE på lillen när han gungade. Hmmm kanske skulle shottat lite mindre igår trots alls :) Så mycket folk som var ute o strosade. Vi var ute i ca 2 timmar o det var så mysigt på alla sätt. Sen hem o käka lunch och sen vilade killarna middag. Jag pratade med Kiril i 3 timmar (!!!!) och sen gick jag med Nutti till hans vän S som han skulle leka med idag. Ohh vad han sett fram emot det! Jag o Sebbe passade på att ha lite mamma-pappatid hemma. Alexander åt även middag hos sin vän. Hämtade sen lillen och vi busade lite mer sen. Klockan blev mycket och nu har Nutti just lagt sej. Han var sååå trött!!!
Nu ska jag o Sebbe kolla på Solsidan på TV4 Play som vi missade ikväll när dte gick. Mys!!
Ha det så bra, kramis på er

2 kommentarer: