söndag 13 februari 2011

Nattligt foto på en trött mamma

Så här "vacker" ser jag ut kl 03.45 på morgonen. Gråaktig i ansiktet och påsar under ögonen och med min urtvättade hoodtröja. Ingen vacker syn men man kan inte alltid vara på topp :)
1 timme!!!! 1 timme tog det för mej att komma hem idag på morgonen. Det kan jag tacka snön för! Jävla snö...smält för fan, SMÄLT!! Usch blir så trött på detta nu! Vill ha vår och bar mark. Jag ska inte sitta här o hetsa upp mej på det jag inte kan påverka. Lika bra att få min sömn ett par timmar innan jag ska mysa med min fina familj. Alexander blir hemma från dagis imorgon. Han e inte piggelin så vi hänger hemma och myser. Blir kanske nåt mer bak? Förmodligen!
Killarna spelar fotboll inomhus. Jag tycker inte om när de gör det. Mina krukor ligger illa till. Allt ligger illa till när de gör så. Men jag ska inte gå ut dit o tjata på dem. Jag ska inte vara nån gnällkärring. Inte idag. Jag är annars ganska bra på att gnälla på saker som jag inte tycker sköts på mitt sätt. Måste sluta upp med det! Ska vara snäll idag. Nu slocknar jag.
Hörs mer senare idag
Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar