måndag 28 februari 2011

Måndag morgon

Min bukett jag fick av svärmor, spetisga tulpaner

Bilden jag tog när jag gick hem fr dagis


Hemkommen från dagis och loggar in på datorn det första jag gör. Det är Linda i ett nötskal. Men jag ska faktiskt försöka sova i eftermiddag. Jag jobbar inatt och det var ganska så länge sen jag var på jobbet nu med tanke på vabb och långledighet efter vartannat så hoppas jag inte kommer vara alltför trött inatt!




Jag tog en bild (ovan) när jag gick hen och tänkte: snart är våren här! Det äääär inte långt kvar nu och även om det kommer mer snö och fler köldknäppar så kommer det inte bli långvarigt. Tror det går snabbt när det väl har börjat...Eller jag hoppas på det! Är innerligt trött på vintern nu (och har varit sen den kom typ).
Idag slängde jag in en tvätt i maskinen innan vi gick till dagis och väntar på att den ska bli klar så jag kan tumla den o bädda rent i sängen för att sova riktigt gott. Fönstret står på vid gavel och det känns friskt (liiite kallt bara). Jag sitter här o lullar och ska kanske se en film på datorn.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar