söndag 13 februari 2011

Andra inlägget idag, Linda på hugget!

Denna tallrik gjorde susen för Alexanders hals och han uppskattade det mycket
Sov fram till 14.30 idag. Vill inte sova för länge för då kan jag inte somna ikväll. Det e en bra tvkväll. Solsidan e ju!!!! Kanske e det nån bra film efteråt? Annars blir det väl nån film på datorn. Men ska lägga mej tidigt ikväll för imon är jag o Alexander hemma och man vet inte hur natten blir. Eller morgondagen heller.
Just nu e jag på jättedåligt humör :( Har rökabstinens så det bara sjunger om det! Det kom på mej bara sådär. Fy sjutton!! Hade gett allt för en cigg!!! Fast det dåliga samvetet skulle nog snabbt knacka mej på axeln efteråt. Ska ta mej ett tuggummi (inte för att det kan ersätta en cigarett) och hoppas på att få nån slags kick. Tugga snabbt e en grej. Då blir jag lite snurrig. Fast det går fort över. Men det är en skön känsla att känna nikotinet. Jag skulle inte kunna ha plåster som kontinuerligt pumpar ut niko. Jag vill känna kicken när jag tuggar. OMG jag låter ju som en crackkärring när jag pratar sådär. Men bara de som varit beroende vet vad jag pratar om. Ni andra kan aldrig någonsin förstå (och det ber jag inte om heller) Men nu har jag fått gnälla av mej lite! Tack för att ni lyssnade! Fina ni!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar