söndag 20 februari 2011

Andra inlägget idag. Mys hos mamma o Kjell

Tåget kom fram i tid och allt gick bra! Vi har haft en jättemysig dag med god mat och umgänge. Det va alldeles för länge sen vi va här! Måste bli oftare. Alexander har hållr igång ända fram till 21 och sen lavhsn sej i deras säng o slocknade på två röda. Solsidan kollade vi på såklart. Det kan man ju inte missa! Mamma och jag va o handlade lite mjölk o diverse saker på eftermiddagen medans Alexander o Kjell va hemma och spelade på min iPhone. De där iphonespelen är poppis alltså. Ibland agerar den barnvakt medans man fixar maten till hungriga små magar.

När Alexander somnat så satt vi uppe och pratade o hade trevligt. Mamma o Kjell ville spela golfspel på min telefon och jag älskar att visa dem hur iPhone funkar. Hjälp va jag tjatar om denna telefon! I vart och varannat inlägg. Men strunt samma:)

Nu sks jag sova. Är supertrött. Haha en kul sak, när man e hos mamma så blir man liten igen på nåt konstigt vis. Mamma sa: nu det jag att Linda är trött på ögonen. Mamma känner mej så himla väl! Alla grimaser msn gör omedvetet i olika sinnesstämningar osv. Det e supermys att vars hos mamma o Kjell. Imon blir d en tur på stan :)

nu ska det bli en tur till John blund, kram o hörs kanske imon kväll igen, natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar