torsdag 24 februari 2011

En shoppingdag på världens bästa Söder med världens bästa svärmor

Svärmor äter på Muggen
Jag som äter på Muggen

Min gottepåse med klänningen


svärmors gottepåse



Idag har jag och svärmor varit på söder och shoppat. Mysigt mysigt! Vi åt lunch på Muggen vid Götgatsbacken som svärmor bjöd mej på och sen strosade vi runt och hittade världens mysigaste lilla butik. Har gått den gatan sååå många ggr men aldrig lagt märke till butiken innan. Vi gick in och jag blev helt lyrisk! Jag handlade en klänning o farmor handlade accesoarer. Vi gick nöjda och glada i hågen därifrån.
När vi sen pkte hem så tog vi en latte och kokoskaka och sen hämtade farmor Alexander på dagis så att jag skulle kunna få ta dte lite lugnt hemma. Tack fina du!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Världens bästa svärmor och världens bästa svägerska! Hade velat vara där med er! Puss

    SvaraRadera
  2. Fina fina fina Sanna!! Det hade varit toppen om du varit med oss idag!!!
    Vi har verkligen världens bästa svärmor du och jag! Och jag har världens bästa svägerska! Puss på dej stumpan!

    SvaraRadera