onsdag 9 februari 2011

Tredje inlägget idag. Handla mat

Idag somnade jag o sov som en stock!!! Jag vaknade vid 15 och låg o drog mej lite. Hade ingen lust att gå upp från den varma sköna sängen men klädde på mej och hämtade Nutti. Vi tog bussen och åkte o handlade mat. Mycket mat blev det och jag var smart nog att ta med ryggan. Mutade Alexander med Risenta och clementiner. Han var inte alls sugen på att handla mat med mamma :) Men det gick bra! Sen hem o laga middag. Alexander somnade sen på kvällen o jag o Sebbe kollade på Sveriges Mästerkock. Älskar det programmet. Kiril ringde sen och vi pratade ett tag och nu ska jag lägga mej. Hoppas på att jag kan somna! E jag uppe mycket längre till så vet jag att det inte kommer gå, så lika bra att stupa NU!
Hörs imorgon igen, KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar