tisdag 15 februari 2011

Tredje inlägget idag, trööött!

Ännu en dag till ända. Jag ska ge mej ut o köpa nya nikotintuggummin. Sen blir det en burk med gröna oliver med paprikafyllning. E såld på det! Sebbe och Alexander ligger i soffan och myser har lite qualitytime. Jag ligger i sängen o pustar ut och ska göra dem sällis när jag kommer hem igen.
Har ändrat bloggdeisgn. Kände för en mer tjejig variant nu. Så håll till godo. Jag är inte så duktig på designs så detta får gå nu iallafall. Hoppas ingen tycker det är svårt att läsa eller blir trött i ögonen. Kände för lite blommigt och rosa.
Det e fortfarande sjukt här hemma och vi har tagit det lugnt. Busade lite och hade kuddkrig i sängen men det var lite för mycket för den lille...
Nä nu avslutar jag för idag. Återkommer mer imorgon (om nån nu trodde annat haha)
KRAM PÅ ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar