onsdag 16 februari 2011

Alexanders Snoffs Design pyjamas

Alexanders fina Röda hund pyjamas från Snoffs Design


Good morning sunshines!

Jag sitter här jämte en liten fis som ligger o snarkar bredvid mej i sängen. Han är trött idag! Jag la mej strax efter 22 igår och DET mina vänner, det vet jag inte när jag sist gjorde. Jag tänkte vara pigg o utvilad som idag när lillen skulle vakna. Näää då sover han länge idag bara för det. Jag vaknade vid 8, strax innan Sebbe gick till jobbet och nu sitter jag här.


Jag tittar ner på honom. Va fin han är Alexander! Sover sött i sin Snoffsdesign-pyjamas som föreställer Röda Hund. Oj va länge han har haft den. Retrotyg från 70-talet. Köpte nog den första när han var 5 månader och sen köpt fler allteftersom han växte. Den e jättefin. Oh vad jag köpte barnkläder när nutti var liten. Älskade butiken Matador Kidz. De hade härliga kläder i färgglada tyger och mycket retro såklart. Nanook, Snoffs Design, Holly T, KAdesign, Molo mm. Oh va jag handlade. Många sa: men köp inte så mycket kläder, han växer ur det så fort men min mamma sa: Linda, jag var likadan. Älskade att köpa kläder till er när ni var små så gör det om du vill. Det är ditt första barn så köp det du vill till honom. Jag vet hur dte kännns. Oh lilla mamma, hon vet minsann!
Nu tror jag att jag ska väcka den lille mannen. Ha det så bra så hörs vi senare idag
KRAMELIKRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar