måndag 14 februari 2011

Hemmamys, matbullar o blommor

Dessa fina tulpanerna kom Sebbe hem med ikväll efter jobbet. Fick även fotmassage hela kvällen. tack söta fina älsklingen för att du finns! Jag älskar dej över allt annat! Du o Nutti är mitt liv!
Världens bästa bagare!

Finaste plutten

De blev stoooora under gräddningen

Bullarna klara, två plåtar blev det

Inte illa Linda! Inte illa alls! Fyra inlägg idag! Men så är det när man e hemma och inne hela dagarna :) Vi bakade matbullar när lilleman hade vaknat idag på eftermiddagen. Det var väldigt hostigt o körigt men vi tog det lugnt o låg under täcket i soffan mycket. Gör ont i mitt mammahjärta när Alexander är dålig. Man önskar så att det kunde varit JAG. Vi Skypade med farmor på eftermiddagen också. Jättekul och Alexander gillar det :=)
Pappa fick sin choklad som vi hade varit o köpt idag när han kom hem. Det fick bli choklad som jag vet att han gillar. Inte så att jag hade hunnit köpa nåt mer tyvärr för jag vill inte dra ut Nutti mer än nödvändigt. Men han blev glad för askarna. Sebbe kom hem med gula jättefina tulpaner. Jag älskar tulpaner. Mer än rosor! Tulpaner gör ett hem levande på nåt sätt. Nu och framåt så har jag alltid tulpaner hemma. Köper nya när de andra vissnat. De brukar hålla sej en vecka ungefär. Tulpaner är vår för mej.
Vi har haft det så himla mysigt ikväll!! Älskar min familj så!
Nu ska jag kolla FB lite och sen krypa ner med Sebbe och sova
Hörs imon igen :) KRAM

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag håller med om tulpanerna :-)
    Jag har också alltid tulpaner hemma.
    Kram Kram från Lina

    SvaraRadera
  2. Åhh vad duktig du är min vän,, Super fina,, o tullpaner,, I LOVE THEM,, Fin han e den där Sebbe,, me love him to ;)♥

    SvaraRadera
  3. Jenny: Det e ju du som e duktig. Det e ju ditt recept :) Puss min fina böna!!

    SvaraRadera