lördag 12 februari 2011

Bakar idag med :)

Den goda kladdissmeten...

...som vi självklart smakar på
Idag bakar vi gen :) Alexander e inte på topp utan har sovit oroligt till o från under dagen. Vi passar på att baka för att få tiden att gå lite. Jag ska jobba inatt så jag ska passa på att sova lite jag med. Pappa och Alexander sitter nu i köket o pratar fotboll för pappsen kom just hem från sin fotbollsmatch. Jag ska gå till Konsum och köpa Nikotuggummin så jag klarar mej inatt. Har inte så många kvar. Jag har inte varit utanför dörren på 2 dagar och känner att jag måste få komma ut o få lite frisk luft. Sen bädda ner mej och sova lite. Ska bli skönt!
Lördagsgodis har den lille godingen såklart fått. Kinderägg och massa annat jocks. Jag har ingen sug alls efter godis men ett par slick från skålen blev det allt :)
Kram och trevlig lördag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar