lördag 5 februari 2011

Lördag

Idag vaknade jag vid 9.30. Skönt men ändå va jag trött. Fast det e jag oavsett tid jag vaknar :) Igår kväll så hade Sebbe älsklingen köpt mat från delikatessdiskarna i Gallerian samt lite fin choklad som vi mumsade på senare på kvällen. Nutti fick läsk o godis till TV-myset efter maten. Jag fick baby back ribs med en jättegod potatisgratäng och till sej själv kyckling med nåt som jag inte alls minns vad det heter...Nutti åt lite från oss båda. Sen hyrde vi film: Wall Street, Money never sleeps med Michael Douglas. Inte alls min typ av film men jag satt o tittade ändå. La oss ganska tidigt och idag har jag städat. Sebbe e nu och spelar fotbollsmatch och Alexander vilar middag. Var en runda på Systembolaget o handlade lite för ikväll ska jag o K festa till det lite. Detta bestämde vi nog för ca 6 veckor sen men det har inte funkat för nån innan denna helgen så det fick bli ikväll. Ska bli kul.
Nu väntar jag på att Sebbe ska komma hem. Tänkte vi skulle ta med Nutti o mata änderna. Solen skiner från (en nästan) klarblå himmel och det e skönt ute. Lite skillnad från igår :)
Ha en fin lördag, Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar