torsdag 17 februari 2011

Tredje inlägget idag, sängen väntar

Alexander somnade sen till slut och jag satt lite vid datorn och sen la jag men o vilade en stund. Sen var det middag och sen kom pappa hem från jobbet och vi kollade på några avsnitt av CSI Miami. Jag har köpt ett vitt skal till min Iphone också på nätet. Hoppas det kommer snart! Min baksida har spruckit så jag måste ha nåt slags skydd. Det rosa som jag fick av fina Jenny använder jag men tyvärr så fastnar det glitter på skärmen som är jättesvårt att få bort så jag måste putsa och trixa. Jag är livrädd att det ska bli en stor spricka och hela mobilen kommer gå sönder. Det skulle knäcka mej total, så ett skydd är ett måste!
Ikväll är jag trött och vi skulle storhandlat idag men dte blev aldrig så. Orkade inte. Tuggat ett par niko idag bara. Just de ja, pratade med en tjej som heter Sara Jonasson som gick i samma skola som mej på gymnasiet (Åkrahällskolan i Nybro). Vi är vänner på FB men har inte pratat på år och dar, inte ens sen vi lade till varandra på fb heller. Men ikväll så pratade vi och det var jättetrevligt. Hon var hemma hos mej i Kalmar när vi bodde där och jag har sovit hos henne ett par ggr. Vi var ute en del tillsammans under gymnasietiden. Jättego tjej! Vilken tur att dte finns facebook!
Nu ska jag logga ut o sova. Ha det så bra alla!
GODNATT o DRÖM SÖTT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar