onsdag 23 februari 2011

Jag o Alexanders lilla tripp

Lilla älsklingen på tåget...Klart man måste nussa lite också...
Jag fick mammas mössa som varit mormors. Helvarm o supergo (och för mej, världens finaste mössa för att mormor haft den)Mormor o Nutti


På väg hem från stan. Kjell, Nutti o mormor



Fika måste man ju också göra! Latten i Karlstad är inte helt tokig!



Har inte haft tid att blogga nu så jag ska catcha upp er lite. Jag o Alexander kom hem från mamma och Kjell i igår på eftermiddagen. Det har varit helt underbart när vi var där. Jag sov som en prinsessa båda nätterna. Bara tanken på att veta att man får sova ostört från det att man lägger huvudet på kudden och tills dess att man vaknar AV SEJ SJÄLVT e guld! Jag vaknade helöt utsövd. Mamma och Kjell sov mindre bra haha.


På måndagen så var vi inne i stan och kollade i affärer och sen fikade vi (bilden ovan). Vi var ute i flera timmar. Sen hem o ta det lugnt. Jag läste i mammas bok som handlar om att man kan sluta röka och ha det jättekul under tiden. Haha det var den dummaste jag hört i hela mitt liv!


Sen lagade mamma en jättegod middag. De använder sej av LCHF och det var riktigt smaskigt!!! Alexander åt mormors goda pannkakor.


På måndag kväll somnade Alexander runt 20 och då kollade jag o mamma på två avsnitt av CSI Miami och ett CSI NY och sen var det Medium kl 22. Vi drack Coca Cola och åt choklad med havssalt. Det var så mysigt att sitta där med lilla mamma! Kjell satt i andra rummet o tittade på TV på nåt program han ville se.


Sen på tidagen så åkte vi med tåget 10.26 och det gick smidigt hem. Vi var hemma snabbt efter att vi gått av Intercity. Sen städade vi på eftermiddagen och gjorde fint tills pappa kom hem och sen började killarna busa för fulla muggar! De ville ta igen tid när de inte setts.


Jag var jättetrött och fick fotmassage och somnade under tiden :) Slocknade runt 22.


Men det var några jättehärliga dagar hos mamma och Kjell!


tack för allt på er!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar