fredag 18 februari 2011

en fin fredag på bättringsvägen

Inatt var det jobbigt enligt mej själv :) Alexander var vaken till 23 och somnade väl 30 min senare. Sebbe och jag har inte fått mycket vuxentid den hä'r veckan på kvällarna för Alexander har haft helt oregelbundna sovtider nu när han har varit sjuk (såklart). Har inte velat väcka honom på dagarna så det har ju blivot svårt at somna tidigt. Idag vaknade han kl 05!!!! Jag klargjorde direkt att jag inte skulle gå upp vid den här tiden på NATTEN! Sebbe gick upp o gjorde välling o satte på Fåret Shaun på dvd:n. Sen sov vi vidare. Hur som helst så kom Alexander tillbaka till sängen o ville spela på min Iphone så kort o gott gick vi upp nu och har ätit frukost, borstat tänderna och duschat. Alexander mår bättre nu. På måndag ska han nog kunna gå till dagis. Han har då varit hemma 10 dagar med mamma och längtar efter sina kompisar på förskolan. Haha det kan man ju förstå fast vi har haft det fint o mysigt ihop den här veckan. Kurerat oss och haft tid för varandra!
Nu ska vi ta en promenad. Alexander tjatar på mej att vi ska gå NU. Innan solen går bort :)) Haha sötnos
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar